Известие

Collapse
No announcement yet.

ПРОБЛЕМ С ПАЛЕНЕ

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • ПРОБЛЕМ С ПАЛЕНЕ

    значи от известно време колата пали от втория път.при първоначалното запалване пали,вдига обороти до 1500 следе което следва някакъв необясним(за мен) срив,почва да прихълцва и угасва.при последвалото повторно завъртане на ключа пали веднага.какво може да е?
    Alfa Romeo 146 1.4TS-99

  • #2
    И моята е така,но така и не разбрахме от какво е,аз свикнах с това и си карам така
    Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
    Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
    Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

    Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

    Comment


    • #3
      извади и постави буксата на температурният сензор температура мотор към компютър (синя букса) окисляват се от влагата и дава грешна информация... обикновенно там е но може и да не е ... все пак е някаква идея
      Alfa Romeo 146 1,6 TS 97g 120 hps climatronik ,НЯМАМ ГАЗ НЯМА И ДА ИМА

      Comment


      • #4
        Re: ПРОБЛЕМ С ПАЛЕНЕ

        Първоначално публикувано от aztek
        значи от известно време колата пали от втория път.при първоначалното запалване пали,вдига обороти до 1500 следе което следва някакъв необясним(за мен) срив,почва да прихълцва и угасва.при последвалото повторно завъртане на ключа пали веднага.какво може да е?
        И при мен го имаше същото нечо на десет паления 2 палеше нормално а другите пъти от втория път смених горивото сега карам с супер 100 от ОМВ и нямам такива проблеми сомо един път ме прекараха на Shell и ми сложиха 95 Ви-повер и пак същата боза пали от втория път ядосах се източих 35 лв изгорих другия налях 100 и пак си пали от първия път.
        156 1,8 ТS 99
        Nissan Murano 2005

        Comment


        • #5
          Re: ПРОБЛЕМ С ПАЛЕНЕ

          Първоначално публикувано от aztek
          значи от известно време колата пали от втория път.при първоначалното запалване пали,вдига обороти до 1500 следе което следва някакъв необясним(за мен) срив,почва да прихълцва и угасва.при последвалото повторно завъртане на ключа пали веднага.какво може да е?
          Пали я с малко газ.
          sigpic
          156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
          "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

          Comment


          • #6
            Званни на Люси от Свищов или се запознаи с него царя на алфите в Свищов не може да не го знаеш чупил е наи много алфи там от глава на населениео в свищовски регион тои може да ти свърши работа в свищов
            Alfa Romeo 145 1.6 Boxer - няма я вече
            Alfa Romeo 155 1,8 8v T.spark - няма я вече
            Alfa Romeo 145 1.4 16v
            BMW 520i E39

            Comment


            • #7
              Чупил е най-много Алфи - каква препоръка Помогни му да си подобри рекорда майтап ALFA155Ts
              sigpic
              156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
              "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

              Comment


              • #8
                това с бензина ми е малко странно... тоест аз само лук оилски 95 зареждам де и съм нямал проблеми но си пали от раз дори и сега апропо карам тази кола от скоро но мисля 4е проблема не е в бензина има нещо и го написах по горе кое е мисля 4е е най вероятното
                най добре иди на тестер да видят живи данни от компютъра как то4но гасне и как то4но пали може да се наложи да ти коригират малко ъгъл на запалване или пък друго да излезе... но мисля на 99 процента 4е проблемът ти не е в бензина
                а преди карах бмв пак само лук оилски слагах пак нямах проблеми тоест и бмв то си върви де ма някак си по ми харесва алфата
                да не кажа голяма дума ама 1,8 мотор на бмв не може се премери с нея .... сори за спама на края ма си е констатация
                Alfa Romeo 146 1,6 TS 97g 120 hps climatronik ,НЯМАМ ГАЗ НЯМА И ДА ИМА

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от viper70
                  това с бензина ми е малко странно... тоест аз само лук оилски 95 зареждам де и съм нямал проблеми но си пали от раз дори и сега апропо карам тази кола от скоро но мисля 4е проблема не е в бензина има нещо и го написах по горе кое е мисля 4е е най вероятното
                  най добре иди на тестер да видят живи данни от компютъра как то4но гасне и как то4но пали може да се наложи да ти коригират малко ъгъл на запалване или пък друго да излезе... но мисля на 99 процента 4е проблемът ти не е в бензина
                  а преди карах бмв пак само лук оилски слагах пак нямах проблеми тоест и бмв то си върви де ма някак си по ми харесва алфата
                  да не кажа голяма дума ама 1,8 мотор на бмв не може се премери с нея .... сори за спама на края ма си е констатация
                  Трудно ще стане със тестер защото колата запали ли няма проблем после това го прави при първоначално палене в началото на деня после дори да изстине няма проблеми аванса на колата не съм сигурен дали може да се регулира по някакъв начин освен със подмяна на софтуер.Проблема н не се дължи на дебитомери кабели свещи и датчичи поне при мен нямше разлика а тези неща съм ги подменил почистил съм и дросела и пак не се оправи. Първите няколко месеца не ми го правеше и на мен но после почна да го прави. Едно от обясненията на проблема е в клапана за налягане на горивото и затова някой колеги бяха споделили че при палене ако се остави колата на контакт примерно 10 сек и тогава се запали няма проблеми, друго което може да се направи е да се почистят дюзите на ултра звук колега беше споменал че проблема му изчезнал след почистване на дюзи. Но специално при мен след смяната на горивото проблема изчезна а има колеги които могат да го потвърдят.
                  156 1,8 ТS 99
                  Nissan Murano 2005

                  Comment


                  • #10
                    тоест пак се свежда до проблем техни4ески а не до бензина .... най е лесно да е имитира студен двигател и който и каквото да ми разправя само се отка4а 1 кабел и компа си мисли 4е вън е ку4и студ -64 градуса така лъжех на бмв то компа с 1 прекъсва4 на педала за газта като дам педала до края и прекъсваше веригата на дат4ика и автомати4но се наливаше по голяма порция бензин.... и си ускоряваше много по добре от колкото, с стандартната система съжалявам за това 4е споменавам друга марка в тоя форум но са ми наблюдеията от тази кола
                    Alfa Romeo 146 1,6 TS 97g 120 hps climatronik ,НЯМАМ ГАЗ НЯМА И ДА ИМА

                    Comment


                    • #11
                      На Мондеото в книжката му пише 95, при много студено 98
                      sigpic
                      156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                      "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                      Comment


                      • #12
                        то на мондеото ако му туриш и не каквито трябва свещи няма и да запали.... дай да говорим за коли а не за 2 пъти горди собственници на форд..... 1 вият път кат го купува и най гордият момент като го продаде
                        Alfa Romeo 146 1,6 TS 97g 120 hps climatronik ,НЯМАМ ГАЗ НЯМА И ДА ИМА

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от viper70
                          тоест пак се свежда до проблем техни4ески а не до бензина .... най е лесно да е имитира студен двигател и който и каквото да ми разправя само се отка4а 1 кабел и компа си мисли 4е вън е ку4и студ -64 градуса така лъжех на бмв то компа с 1 прекъсва4 на педала за газта като дам педала до края и прекъсваше веригата на дат4ика и автомати4но се наливаше по голяма порция бензин.... и си ускоряваше много по добре от колкото, с стандартната система съжалявам за това 4е споменавам друга марка в тоя форум но са ми наблюдеията от тази кола
                          Този проблем при палене не се дължи на повреда във датчика за температурата на двигателя , а и чесно казано незнам БМВ-то с каква система за управление е бил но алфите са с БОш системи и ако откачиш кабела компа не мисли а записва грешка и замества стойността отчетена от датчика с такава каквато е при нормална работа на двигателя 80 градуса тоест паленето става още по трудно и колата заглъхва гасне и придърпва докато не си достигне работната температура
                          156 1,8 ТS 99
                          Nissan Murano 2005

                          Comment


                          • #14
                            мотроник а от живи данни като за4итам си пада директно температурата на -64 градуса тва е 100% термодат4ика варира в зависимост от температурата с съпротивление 200 ома при загрял мотор и при студен 2,4 до 3 килоома ерго като повишиш ссъпротивлението автомати4но се за4ита ниска температура и компа вклю4ва режим на подгряване тоест се постигат 2 нещя 1 во се вдигат малко оборотите а импулса към инжекциите се удължава и така се постига и по голяма мощност за сметка на разхода то за да полу4иш нещо трябва и да дадеш.... съжалявам ма ми е втръснало да са боря с такива неща всеки ден виж кво работя в детайлите
                            Alfa Romeo 146 1,6 TS 97g 120 hps climatronik ,НЯМАМ ГАЗ НЯМА И ДА ИМА

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от viper70
                              мотроник а от живи данни като за4итам си пада директно температурата на -64 градуса тва е 100% термодат4ика варира в зависимост от температурата с съпротивление 200 ома при загрял мотор и при студен 2,4 до 3 килоома ерго като повишиш ссъпротивлението автомати4но се за4ита ниска температура и компа вклю4ва режим на подгряване тоест се постигат 2 нещя 1 во се вдигат малко оборотите а импулса към инжекциите се удължава и така се постига и по голяма мощност за сметка на разхода то за да полу4иш нещо трябва и да дадеш.... съжалявам ма ми е втръснало да са боря с такива неща всеки ден виж кво работя в детайлите
                              Нещо не ми се вързва схемата ти като откачиш датчика в реално време компа възприема температурата -64 градуса и записва грешка защото не си засича датчика и сотйността не е коректна за него а щом запише грешка замества стойността от датчика с предварително зададена стойност +80 градуса, каквато е температурата при нармална работа на двигателя поне такова е действието на Бош мотроник 1.5.5.
                              156 1,8 ТS 99
                              Nissan Murano 2005

                              Comment

                              Working...
                              X